Saturday, August 8, 2009

Update Malakoff Duathlon University series


akhir nya setelah aku tunggu2 tiba lah event dinanti2..Seperti yang di agak tahun ni Duathlon lebih mencabar..ramai pulak orang yang power2..aku pulak mcm godlike kononnye x training..celup2 je...naseb la minor PJk..ade gak xtiviti..overall aku agak kecewa dengan pencapaian tahun ni sbb team kami x cukup sedia dari fizikal n mental..of coz sbb kami bz dgn tugasan..tambah pulak aku dh start wat private tutoring..

circut 1st UPM...

Ni antara circut yang aku x bole lupe..sbb pkl 6.30 pg lagi aku dh dok mengusung basikal aku n shafiq nk tunggu van IB amik..malu gile..mesti org ckp aku gile bwk 2 basikal..Bile dah sampi Petronas van Ib terus ambil aku..Smpai kt UPM je...lepas turunkan basikal dari van..tetibe ade sorng lelaki dtg..rupe2nye bdk IPGM kampus malewar..terkejut gak aku...sbb aku 1st generation bdk IPGM dlm sukan ni..tp gembira gak..ade gak rakan bakal guru xtive..seronok...

Sebelum race mcm biase la warmup..yang shafiq normal la dengan kalot die..dok main2..rase nk sekeh je kepale die..wat malu company je...X lame pastu puan Nazimah A,k.a my lecturer pun sampai..dengan imtiaz..dok borak2 ngan student UPNM ...mase pelepasan aku dah rase mcm x best je...kategori kami MIXed RELAY..lepas sorng,,sorng dtg...partner aku x sampai2 lg...risau gile tunggu...tgl 3 org je time tu dlm kategori aku..then 1st runner aku pn sampai ..ZURA~~~muke die penat gile..kakaka..1st time..xpela...

Aku pun cube la dok mengejar org kt depan..pedih2 mountain vs racing..naseb ade experience...sorng2 aku ptong..hati dh berbunge je time tu..lepas separuh jlan je..aku rase cm pedal basikal makin longgar,,so aku slow la sket...lame2 mase naik bukit....KlanG~~!!!...Oh Sh*T!!pedal aku tertanggal..menyirap darah aku tgk pedal jd mcm tu..sadis amat..so dr separuh jln tu aku kayuh sebelah kaki..mcm badut dh...kesian Hassan dok tunggu aku..sorry yea..teknikl prob...dan akhirnye..kami dpt no5...abeh cermin mate aku..geram punye pasal aku pijak2...emo gile time tu..haha..tp team mate phm xpe la...next time kene make sure basikal elok sbelum bertanding.. T.T

2 comments:

affy Qa said...

padanla no. 5..
its ok.. lepas ni check betul2..
setiap game pun mestila kene training..
nasib baik tak jadi cycling ke pudu nk teman saya petang tu.. hehe

CAPURA aniki said...

hak3...sedih...xmenang..wuwuuwu

Post a Comment