Sunday, August 9, 2009

Kehidupan sebagai seorang guru dan ahli sukan


Hurm..kadang-kadang aku bosan gak ngan idup aku neh...mcm rigid sgt ,dengan latihan nye...tp nk wat cmne itu lah sy RADHI ISMAIL..sukan memang idop aku..tp dengan kesibukan yang melampau aku kekadang sampai ilang fokus..

1st fact..

haha...korang tau x yang aku skarang dh mengajar..dan jika kamu semua fikir mengajar itu mudah fikir semula ye...my student ni ank lord..mmg kaye gile...mase mule2 mengajar tu mmg la dgr kate..tp biase la budak2...byk main...kadang2 die bat bodo je ape kite suruh..kerja rumah mmg la x pernah siap...ade 1 hari tu mase tgh ajar gune laptop,selambe je die tanggal broadband aku...dlm ati aku rase nk geget telinge die..naseb la aku ni penyabar..banyak kali dah aku nasihat...die pon jawab "yes cikgu"then buat lg...pening2...aku marah,mmg marah tp die student aku...aku nk sgt tgk die berjaye...

2nd Prob

Ni berkenaan dengan training aku...skrang ni aku rase fitness aku makin baik...well tgk la cmne training nye..dan aku sedang mencuba tips yang disaran kan Chan (UPNM) berkesan x pada aku..so far ok..THX ye chan..i owe u...tp yang x best nye aku ni selalu training sorang..biase la..nak cari melayu yang minat dlm sukan mcm ni susah..bape ketul je..sume jauh2...ilang intiqamah aku...kwang3....anyway skarang ni preparation utk Perhentian Island mcm ok..hope aku leh bg saingan pd UPNM sbb aku mmg nk jd kuat cm diorng..muke jambu tp power kakaka..tu Qoute ayat kawan aku...

3rd Wonder

hurm..aku bercita-cita sgt nk tubuhkan trisports club kt IB tp melihatkan sikap tertutp student kt ctu mcm payah...maybe lambat lg kot..tp setelah ape yang berlaku mase kt UM tu...budak raja malewar ckp diorng ade team berbasikal aku pun terkejut..ish3..membara semangat nk buat team...Pada sape yang berminat nk join meh2 la..tubuhkan satu team..lebih sistematik..looking forward to it..kekeke

K la..aku ni keje byk..tp sempat tulis kt blog..budus...jika ade kesempatan aku tulis la lagi..anyway bg la feed back..n support me always..love u all..^^

0 comments:

Post a Comment